Naszym głównym celem jest doskonalenie zawodowe nauczycieli, pracowników oświaty,
pracowników organów nadzorujących i prowadzących szkoły.
– Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli HUMANEO

Nadzór pedagogiczny nad Ośrodkiem sprawuje Małopolski Kurator Oświaty
STANDAR USŁUG POTWIERDZONY PRZEZ:



JAK DZIAŁAMY?
Do zadań Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli HUMANEO należy w szczególności:
INSPIROWANIE I ORGANIZOWANIE
Prowadzimy form doskonalenia zawodowego nauczycieli, dyrektorów, kadry kierowniczej szkół i placówek, poprzez organizację seminariów, konferencji, wykładów, warsztatów i szkoleń, uwzględniających specyfikę nauczanych przedmiotów lub prowadzonych zajęć. Szkolimy także z ogólnej wiedzy i umiejętności zawodowych potrzebnych pedagogom.
DIAGNOZOWANIE I EWALUACJA
Diagnozujemy potrzeb i oczekiwania środowisk oświatowych, dotyczących doskonalenia zawodowego pracowników oświaty – dyrektorów, kadry kierowniczej szkół oraz nauczycieli. Prowadzimy także ewaluację wykonywanych działań oraz sporządzamy raporty dla stosownych instytucji. Ośrodek realizuje swoje zadania poprzez formy grupowego i indywidualnego doskonalenia.
WSPIERANIE I DORADZANIE
Prowadzimy wsparcia dla szkół w formie stacjonarnej, jak i on-line, w zakresie metodycznym, językowym, pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz prawno-administracyjnym. Organizujemy i prowadzimy sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli i dyrektorów. Recenzujemy wydawnictwa i sami wydajmy własne materiały.
Organizujemy i prowadzimy różnorodne formy doskonalenia zawodowego nauczycieli.
Kierujemy je w szczególności do:
Dyrektorów szkół i placówek oświatowych oraz pracowników organów nadzorujących i prowadzących szkoły i placówki poprzez podnoszenie poziomu kwalifikacji w zakresie organizacji i zarządzania oświatą.
Nauczycieli poprzez podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie umiejętności oraz kompetencji dydaktycznych i wychowawczych – zgodnie z potrzebami zawodowymi, priorytetami i polityką oświatową państwa.
Pedagogów, psychologów, logopedów, doradców zawodowych, a także innych pracowników oświaty, ze szczególnym uwzględnieniem specyficznych potrzeb danej placówki.
Prowadzimy form doskonalenia zawodowego nauczycieli, dyrektorów, kadry kierowniczej szkół i placówek, poprzez organizację seminariów, konferencji, wykładów, warsztatów i szkoleń, uwzględniających specyfikę nauczanych przedmiotów lub prowadzonych zajęć. Szkolimy także z ogólnej wiedzy i umiejętności zawodowych potrzebnych pedagogom.
TECHNOLOGIE INFORMACYJNO – KOMUNIKACYJNE W ZDALNYM NAUCZANIA
Prowadzimy wsparcia dla szkół w formie stacjonarnej, jak i on-line, w zakresie metodycznym, językowym, pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz prawno-administracyjnym. Organizujemy i prowadzimy sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli i dyrektorów. Recenzujemy wydawnictwa i sami wydajmy własne materiały.
ROZPOZNAWANIE POTENCJAŁU UCZNIA NA PODSTAWIE ANALIZY PISMA ODRĘCZNEGO
Diagnozujemy potrzeb i oczekiwania środowisk oświatowych, dotyczących doskonalenia zawodowego pracowników oświaty – dyrektorów, kadry kierowniczej szkół oraz nauczycieli. Prowadzimy także ewaluację wykonywanych działań oraz sporządzamy raporty dla stosownych instytucji. Ośrodek realizuje swoje zadania poprzez formy grupowego i indywidualnego doskonalenia.
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA UCZNIA I NAUCZYCIELA W WARUNKACH IZOLACJI SPOŁECZNEJ I ICH WPŁYW NA KSZTAŁTOWANIE OSOBOWOŚCI
Miejsce szkolenia:
szkolenie realizowane na terenie całego kraju
Prowadzący:
Tomasz Owsianka
Łukasz Gomółka
Mateusz Sołtys
Cena szkolenia:
dla osoby indywidualnej: 200 zł brutto
dla grupy/Rady Pedagogicznej: 2000 zł brutto
ZOBACZ, CO ZYSKUJESZ,
czyli cele i efekty kształcenia:
- Poznasz możliwości oferowane przez aplikacje asynchroniczne dedykowane dla rynku edukacyjnego oraz komunikatory wideo
- Zrozumiesz potrzeby i zagrożenia wynikające ze stosowania narzędzi oraz materiałów dostępnych online
- Poznasz przykładowe platformy oferujące materiały i narzędzia wspomagające proces kształcenia
- Poznasz różnice pomiędzy współdzieleniem zasobów dydaktycznych, korzystaniem z opracowań innych osób, a także udostępnianiem materiałów innym osobom w trybie online
- Zdobędziesz wiedzę na temat aplikacji Google Classroom, komunikatora Zoom i innych narzędzi wspomagających zdalne nauczanie
- Nabędziesz umiejętności praktycznego korzystania z pomocy dydaktycznych dostępnych w Internecie
- Uświadomisz sobie zagrożenia wynikające z funkcjonowania w Internecie
- Poznasz popularne programy do nauczania zdalnego
- Potwierdzisz swoje umiejętności w zakresie zdalnego nauczania
Zobacz program szkolenia
INFORMACJE O SZKOLENIU
W jakiej formie realizowane jest szkolenie?
Szkolenie “Technologie informacyjno–komunikacyjne w zdalnym nauczaniu dla nauczycieli realizowane jest w trybie on-line. Przygotowane materiały udostępnione są na dedykowanej platformie edukacyjnej.
Jaki jest program szkolenia?
Program szkolenia “Technologie informacyjno–komunikacyjne w zdalnym nauczaniu” można pobrać tutaj – PROGRAM SZKOLENIA.
Czy otrzymam potwierdzenie udziału w szkoleniu lub certyfikat?
Szkolenie “Technologie informacyjno–komunikacyjne w zdalnym nauczaniu” kończy się egzaminami ECCC PI M21 Zdalne nauczanie oraz DC M4 Bezpieczeństwo, poziom A. Po zweryfikowaniu nabytych umiejętności Uczestnicy otrzymają Międzynarodowy Certyfikat Kompetencji Informatycznych ECCC, jak również zaświadczenie o udziale w szkoleniu wydane przez ODN.
Jak długo trwa szkolenie?
Szkolenie “Technologie informacyjno–komunikacyjne w zdalnym nauczaniu” obejmuje 16 godzin.
Chcesz wziąć udział w szkoleniu lub poznać więcej szczegółów?
Uzupełnij poniższy formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY
