Siódma grupa Uczestników projektu „START do zatrudnienia” odbyła we wrześniu i październiku spotkania z pośrednikiem pracy. Celem spotkań było zachęcenie Uczestników do zwiększenia aktywności zawodowej i działań na rynku pracy, dzięki wsparciu pośrednika.
Do zadań pośrednika pracy należy:
- zachęcanie do samodzielnego poszukiwania pracy,
- monitoring aktywności UP w poszukiwaniu pracy,
- pozyskiwanie oferty pracy,
- pomoc w tworzeniu CV i listu motywacyjnego,
- zachęcanie UP do udziału w targach pracy,
- informowanie o możliwości samozatrudnienia,
- analiza internetowych serwisów z ofertami pracy w regionie,
- organizacja spotkań z pracodawcami.
Każdemu Uczestnikowi projektu zostaną przedstawione min. 3 oferty pracy w wybranym zawodzie, dobranych do indywidualnych potrzeb, możliwości i oczekiwań. Uczestnikom Projektu przysługuje zwrot kosztów dojazdu.
Więcej informacji znajdziesz na stronie „START do zatrudnienia!”.