Szkolenie dla pracowników hurtowni artykułów spożywczych SAMAR

Lody Koral to największy producent lodów w Polsce, którego nie trzeba chyba nikomu przedstawiać 🍨🔝

Szkolenie z zakresu „Standardy profesjonalnej obsługi klienta”, które odbywało się w ostatnim tygodniu w Ibis Styles Nowy Sącz wiązało się z prezentacją przedstawiającą aktualną ofertę firmy, następnie każda z osób biorących udział w zajęciach miała możliwość rozkoszowania się ich najnowszymi produktami… Czy można lepiej zacząć dzień? 😎

Po zakończonej prezentacji uczestnicy projektu zagłębili się w zagadnienia związane z badaniem potrzeb klienta oraz budowaniem długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi 🤝📈

Wielkie podziękowania dla prowadzącego – Pana Adam Zajchowski trener biznesu oraz serdeczne gratulacje dla wszystkich uczestników, a więc pracowników SAMAR – Hurtownia artykułów spożywczych! 😊