Projekt: Zrób krok w stronę aktywności

[vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]Data aktualizacji strony: 7 czerwca 2019 roku.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_single_image image=”9416″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”9415″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]

DLA KOGO JEST PROJEKT?

Do udziału w projekcie zapraszamy osoby:

  • w wieku 18 – 64 lat zamieszkujące woj warmińsko-mazurskiego
  • bierne zawodowo lub bezrobotne
  • zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
  • korzystające ze świadczeń z pomocy społecznej lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem pomocy społecznej
  • w tym również osoby niepełnosprawne

W JAKIM TERMINIE (OD KIEDY DO KIEDY) MOŻNA SIĘ ZGŁASZAĆ DO PROJEKTU?

Projekt „Zrób krok w stronę aktywności”  realizowany przez Stowarzyszenie Humaneo (Lider) wraz z Multi-Profit Robert Tomczyk (Partner) w okresie od 01.01.2019 r. – do 31.12.2020 r. Do projektu można zgłaszać się w terminie od 01.01.2019 r.

ZAKRES POMOCY CZYLI BEZPŁATNE WSPARCIE W RAMACH PROJEKTU:

[/vc_column_text][vc_tta_accordion][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-clipboard” add_icon=”true” title=”Diagnoza potrzeb i oraz stworzenie Indywidualnej Ścieżki Reintegracji” tab_id=”1523736446227-a5ba68d7-e3ca”][vc_column_text]

  1. Każdy/-a Uczestnik/-czka Projektu odbędzie indywidualne spotkanie z psychologiem (2 godziny, 1 spotkanie po 2 godziny) oraz indywidualne spotkania z doradcą zawodowym (4 godziny, 2 spotkania po 2 godziny).
  2. Zakres tematyczny: przeprowadzenie diagnozy sytuacji Uczestników/czek projektu (zainteresowań, predyspozycji, umiejętności, uwarunkowań społecznych, ekonomicznych, zdrowotnych, sytuacji na rynku pracy), identyfikacja problemów społecznych, zawodowych i możliwość ich rozwiązania, wybór indywidualnej ścieżki reintegracji.
  3. Wymagana frekwencja – 100%.
  4. Uczestnikom/-czkom Projektu przysługują materiały piśmiennicze oraz zwrot kosztów dojazdu.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-user-circle” add_icon=”true” title=”Indywidualne poradnictwo psychologiczne” tab_id=”1523736446227-1bb07d96-a7e6″][vc_column_text]

  1. Każdy/-a Uczestnik/-czka Projektu odbędzie indywidualne spotkania w ramach poradnictwa psychologicznego (8 godzin, 4 spotkania po 2 godziny).
  2. Zakres tematyczny: przełamywanie barier, budowanie pozytywnego myślenia, zwiększenie motywacji do działania, wzmacnianie wiary we własne możliwości, poznanie predyspozycji i mocnych stron, poznanie technik radzenia sobie ze stresem.
  3. Wymagana frekwencja – 100%.
  4. Uczestnikom/-czkom Projektu (UP) przysługuje zwrot kosztów dojazdu.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-map-signs” add_icon=”true” title=”Warsztaty kompetencji społecznych” tab_id=”1523736912615-e2047a3c-edb8″][vc_column_text]

  1. Każdy/-a Uczestnik/-czka Projektu weźmie udział w warsztatach „Chcieć to móc” (24 godziny, 4 spotkania po 6 godzin) oraz „Zarządzanie czasem, czyli planowanie i organizacja czasu pracy” (24 godziny, 4 spotkania po 6 godzin).
  2. Zakres tematyczny warsztatów „Chcieć to móc”: zagadnienia związane z asertywnością, współdziałaniem i umiejętnościami współpracy, umiejętnościami komunikacyjnymi, umiejętnościami postępowania w sytuacjach konfliktowych i rozwiązywania konfliktów. Zakres tematyczny warsztatów „Zarządzanie czasem, czyli planowanie i organizacja czasu pracy”: sposoby na podniesienie swojej efektywności w pracy, metody wzmacniania motywacji oraz techniki organizowania pracy własnej.
  3. Wymagana frekwencja – 100%.
  4. UP przysługują materiały biurowe, catering (obiad i przerwa kawowa) oraz zwrot kosztów dojazdu.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-graduation-cap” add_icon=”true” title=”Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy” tab_id=”1523737063777-742b5af0-9c0c”][vc_column_text]

  1. Każdy/-a Uczestnik/-czka Projektu weźmie udział w warsztatach aktywnego poszukiwania pracy (30 godzin, 5 spotkań po 6 godzin)
  2. Zakres tematyczny: identyfikacja mocnych i słabych stron – określenie potencjału zawodowego i swojej sytuacji na rynku pracy, poznanie zasad komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie do rozmowy z pracodawcą, profesjonalne przygotowanie dokumentów aplikacyjnych; tworzenie własnej oferty pracy.
  3. Wymagana frekwencja – 100%.
  4. UP przysługują materiały biurowe, catering (obiad i przerwa kawowa) oraz zwrot kosztów dojazdu.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-university” add_icon=”true” title=”Indywidualne pośrednictwo pracy” tab_id=”1523737462675-96a80711-a74a”][vc_column_text]

  1. Każdy/-a Uczestnik/-czka Projektu odbędzie indywidualne spotkania z pośrednikiem pracy (4 godziny, 2 spotkania po 2 godziny).
  2. Zakres tematyczny: kompleksowa i indywidualna pomoc w zakresie poszukiwania pracy zgodnie z kwalifikacjami i oczekiwaniami Uczestników/czek oraz potrzebami lokalnego rynku pracy, motywowanie Uczestników/czki projektu do samodzielnej aktywności w poszukiwaniu stażu i pracy.
  3. Wymagana frekwencja – 100%.
  4. UP przysługują materiały piśmiennicze oraz zwrot kosztów dojazdu.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-handshake-o” add_icon=”true” title=”Indywidualne wsparcie doradcze” tab_id=”1582671224185-485b581d-7fdc”][vc_column_text]

  1. Każdy/-a Uczestnik/-czka Projektu odbędzie indywidualne spotkania z doradcą zawodowym (8 godzin, 4 spotkania po 2 godziny).
  2. Zakres tematyczny: zbadanie indywidualnych predyspozycji, preferencji, kompetencji i uzdolnień zawodowych Uczestników/czek projektu, określenie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego oraz informowanie o specyfice lokalnego rynku pracy.
  3. Wymagana frekwencja – 100%.
  4. UP przysługują materiały piśmiennicze oraz zwrot kosztów dojazdu.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-users” add_icon=”true” title=”Szkolenia otwarte (Certyfikat ukończenia szkolenia)” tab_id=”1582671277364-09310b3d-0f9a”][vc_column_text]

  1. Uczestnicy/-czki Projektu mogą brać udział w szkoleniach zawodowych określonych na podstawie i w zgodzie z zapisami opracowywanego IPD, uwzględniając predyspozycje zawodowe i możliwości UP, a także specyfikę regionalnego rynku pracy.
  2. Szkolenia zawodowe są przewidziane dla 100 Uczestników/-czek Projektu.
  3. Szkolenia będą kończyć się egzaminem zawodowym i uzyskaniem dokumentu potwierdzającego nabycie (podniesienie) kwalifikacji/kompetencji.
  4. Uczestnikom/-czkom szkoleń Wykonawca zapewni: odpowiednich wykładowców/trenerów, odpowiednio wyposażone sale szkoleniowe, catering, materiały szkoleniowe i dydaktyczne.
  5. Warunkiem ukończenia szkolenia jest min. 80% frekwencja na zajęciach oraz przystąpienie do egzaminu.
  6. UP przysługują: materiały dydaktyczno-biurowe, stypendium szkoleniowe, możliwość przystąpienia do egzaminu potwierdzającego nabycie kompetencji lub kwalifikacji zawodowych, otrzymanie certyfikatu (w przypadku pozytywnego wyniku egzaminu) oraz zwrot kosztów dojazdu.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-briefcase” add_icon=”true” title=”Staże zawodowe” tab_id=”1582671335696-43d59d32-7ef5″][vc_column_text]

  1. Staże organizowane będą poprzez nawiązanie współpracy Beneficjenta z pracodawcami oraz Uczestników/-czek Projektu z pracodawcami.
  2. Staże są przewidziane dla 50 Uczestników/-czek Projektu.
  3. Przed przystąpieniem do staży Uczestnicy/-czki muszą odbyć badania lekarskie z zakresu medycyny pracy. Koszt badań lekarskich pokrywa Beneficjent.
  4. Staże będą się odbywały na podstawie umów stażowych zawieranych na okres 6 miesięcy oraz w oparciu o program stażu. Szczegóły realizacji stażu określa umowa stażowa podpisywana pomiędzy Beneficjentem, pracodawcą a stażystą.
  5. Osoba odbywająca staż powinna wykonywać powierzone jej czynności lub zadania w wymiarze nieprzekraczającym 40 godzin tygodniowo i 8 godzin dziennie, a w przypadku osób niepełnosprawnych zaliczonych do znacznego lub umiarkowanego stopnia niepełnosprawności- 35 godzin tygodniowo i 7 godzin dziennie.
  6. Uczestnikom/-czkom Projektu przysługuje stypendium stażowe za udział w stażu zawodowym. Stypendium za niepełny miesiąc ustalane będzie poprzez podzielenie kwoty przysługującego stypendium przez ilość dni kalendarzowych i pomnożenie przez liczbę dni kalendarzowych w okresie, za które należne jest świadczenie. Stypendium nie przysługuje za czas nieusprawiedliwionej nieobecności na stażu.
  7. Osoby pobierające stypendium w okresie odbywania szkolenia, podlegają obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym, jeśli nie mają innych tytułów powodujących obowiązek ubezpieczeń społecznych Płatnikiem składek za te osoby jest Beneficjent. Uczestnicy/-czki obowiązkowo podlegają także ubezpieczeniu zdrowotnemu, jeżeli nie podlegają temu ubezpieczeniu z innego tytułu.
  8. Uczestnikom/-czkom Projektu przysługuje urlop w wymiarze 2 dni za każdy pełny przepracowany miesiąc. Urlop należy wykorzystać przed zakończeniem realizacji stażu. W przypadku niewykorzystania należnego urlopu nie będzie wypłacany ekwiwalent pieniężny.
  9. Staże realizowane będą pod nadzorem opiekuna stażysty, na podstawie umowy stażowej oraz w oparciu o program stażu. Po zakończeniu udziału w stażu, Uczestnik/-czka otrzyma opinię z przebiegu stażu wraz z opisem wykonywanych czynności.
  10. UP przysługuje szkolenie BHP, ubezpieczenie NNW, stypendium stażowe oraz zwrot kosztów dojazdu na staż.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-laptop” add_icon=”true” title=”Warsztaty szkoleniowe ICT (Certyfikat ukończenia szkolenia)” tab_id=”1582671363143-4ba851fe-bb3b”][vc_column_text]

  1. Warsztaty szkoleniowe ICT są przewidziane dla 48 Uczestników/-czek Projektu w wymiarze 60 godzin na grupę.
  2. Zakres tematyczny: podstawowa obsługa komputera, obsługa programów do edycji tekstu, arkusze kalkulacyjne, korzystanie z Internetu, bezpieczeństwo w sieci.
  3. Wymagana frekwencja – 100%.
  4. UP przysługują materiały dydaktyczno-biurowe (pendrive, płyty CD), catering (obiad i przerwa kawowa), możliwość przystąpienia do egzaminu potwierdzającego nabycie kompetencji lub kwalifikacji zawodowych, otrzymanie certyfikatu (w przypadku pozytywnego wyniku egzaminu) oraz zwrot kosztów dojazdu.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][vc_column_text]

UCZESTNICY PROJEKTU OTRZYMUJĄ:

  • stypendium szkoleniowe oraz stażowe
  • zwrot kosztów dojazdu
  • ubezpieczenie NNW dla uczestników stażu
  • pomoc w znalezieniu zatrudnienia
  • materiały dydaktyczne
  • catering

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

GDZIE MOŻNA SIĘ ZGŁASZAĆ DO PROJEKTU?

Osobiście w biurach projektu:

ul. Warszawska 55
82-300 Elbląg

tel.: 605-202-933
Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

W formie elektronicznej na adres:
zrobkrokwstroneaktywnosci@humaneo.pl[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]HARMONOGRAMY[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_tabs][vc_tta_section title=”Grupa I” tab_id=”harmonogram-grupa-I”][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Grupa II” tab_id=”1582672635809-41939ba3-31ce”][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Grupa III” tab_id=”1582672634207-dfdaa8c1-09d8″][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Grupa IV” tab_id=”1582672632621-6ea33bb0-3588″][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Grupa V” tab_id=”1582672630954-12ca38e9-5787″][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Grupa VI” tab_id=”1582672629361-95cea35d-ad4a”][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Grupa VII” tab_id=”1582672627131-a1c853c0-57fc”][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Grupa VIII” tab_id=”1582673325950-94c4e2d5-4dc0″][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Grupa IX” tab_id=”1582673323985-2480d2eb-9a1d”][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Grupa X” tab_id=”1583185122451-2660b111-173b”][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tabs][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

OGŁOSZENIA PROJEKTOWE

[/vc_column_text][vc_basic_grid post_type=”post” max_items=”-1″ style=”pagination” items_per_page=”3″ show_filter=”yes” gap=”35″ item=”masonryGrid_FadeIn” grid_id=”vc_gid:1596042342813-1fb80c722b9078ff0f654be514b86eaf-8″ filter_source=”post_tag” taxonomies=”349″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Humaneo realizuje projekt „ZRÓB KROK W STRONĘ AKTYWNOŚCI” współfinansowany
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

PLIKI DO POBRANIA:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]1a. Formularz zgłoszeniowy – Zrób krok w stronę aktywności

1b. Regulamin rekrutacji i udzialu w projekcie – Zrób krok w stronę aktywności

3a. Umowa uczestnictwa w projekcie – Zrób krok w stronę aktywności

3b. Oswiadczenie UP o statusie w chwili rozpoczecia udzialu w projekcie – Zrób krok w stronę aktywności

3b. Oswiadczenie UP o statusie w chwili rozpoczecia udzialu w projekcie – zalacznik 1 – Zrób krok w stronę aktywności

3c. Oswiadczenie UP – dane osobowe – Zrób krok w stronę aktywności

Oświadczenie od przewoźnika – Zrób krok w stronę aktywności

Regulamin zwrotu kosztow dojazdu – Zrób krok w stronę aktywności

Wniosek o zwrot kosztów dojazdu – Zrób krok w stronę aktywności[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]